Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2021 14:41 - Колко точно си го казал Жоро
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4029 Коментари: 54 Гласове:
3

Последна промяна: 25.09.2021 15:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Изтрий   65. starforlife - ~ 64. radostinalassa
13:27 Ами НЕ ЗНАМ КАК Я Е НАРЕКЪЛ НЯКОЙ ДРУГ, Пръчко.
Защото щом е имало и снимка - не съм бил аз.
Мислех, че визираш мой коментар, но явно не.
Аз за "Фуна" постинг не съм правил.
Това е прерогатив на трол, а не на персонаж като мен.
А не знам, не съм в течение на случая, защото персонажи като мен не четат тролове, освен по някога, за да видят все пак каква идиотия са натролили.
Това (следенето И на тролове) е прерогатив пък на такива като теб.
Отново сме много различни персонажи.

Персонаж- съвкупност от ролите в пиеса, сценарий за филм, либрето



Гласувай:
4



1. notfun - :-))))))))))
25.09.2021 15:06
докъде си я докарал..само, докторе?
цитирай
2. notfun - :-)))))))))) да помагам ,ли.Докторе
25.09.2021 17:18


и сегаа, очакваме..баЕ венцо..

09:17

да ми цитира..щедро..и Росското Уики..)
колко медали, и кВи дипломи ,имала Боковица,
и, колко умна, културна,успяла..ЖЕНА ,от Сой, е!!

пиша ,комай 13 пост по Темата- Комунизъм..
и, досега, не съм чула, едно кратко и..така..човешко признание..
що така , моят Опонент, върло е избрал Сектата Комунизъм!
многоо ме заинтригува, зашото..той, обикновено, е многоо сладкодумен
и лежерно, повествователен...колега)
цитирай
3. notfun - https://notfun.blog.bg/tq-i-toi/2021/09/24/poredica-quot-quot-mnogo-uspeli-quot-bg-kapitalokomunisto-co.1780962
25.09.2021 17:20

ето, го и Пост № 13

ти, какво, Очакваше..да събереш..Тролските Бльокуци, на Неделно Соаре))
жалко..изтърваш си...самообладанието, венци..
цитирай
4. getmans1 - „Тоес не чухме от теб, гетьо, Юлка, ...
25.09.2021 17:37
„Тоес не чухме от теб, гетьо, Юлка, мнение, автори и в какво греша , в какво има резон мнението ми. Дали ще умрат комунистите не решава темата. Тя е от Платон още. И спорът също е жесток-при това спорът е между приятели и колеги, но не по малко радикален„

... Какво пак си се разревал бе лицемерино ... касво повече искаш да чуеш от „гетьо„?
- Че нали всичко тръгна от постингите на същият този „гетьо„ - където последният е постнал неща лесно ПРОВЕРИМИ, че за част от нещата и ПЪТЕКА и ЛИНКОВЕ е дал. ... Нима нещата които „гетьо„ поства са изсмукани от пръстите му?
- Защо не се запиташ ти, какво даде за нормалните дискусии освен МЕНТОРСКИЯТ СИ ТОН и ЛЪЖИ в стил СВС ...
- Не ли същият този „гетьо„ поиска повече информация за УЧЕБНИКА за ФИЗКУЛТУРНИЦИ и МЕД. СЕСТРИ - нали така се прави в дисертациите, цитира се източника.
- Защо ти, КАНДИДАТА НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ НАУКИ не отговори честно и почтенно на „гетьо„ на ком. 23, 50 и 52 а измести темата в страни и предпочете разправията „с Гоче„ ...

ЗНАМ, ЧЕ ТИ ЗАДАДОХ ТВЪРДЕ МНОГО ВЪПРОСИ НО ... НЯМА КАК ЗАЩОТО НИКЪДЕ В ТЯХ НЯМА ПРАЗНИ ДУМИ ... ВЗЕМИ ПРИМЕР ОТ простото „гетьо„ И ОТГОВОРИ ПРЕДИ ВСИЧКО САМ НА СЕБЕ СИ - НЕ ТЪРСИ ВИНАТА В ДРУГИТЕ, ЧЕ ТЯ НЕ Е ТАМ.
цитирай
5. radostinalassa - Има стил на литератор, а бил...
25.09.2021 18:04
преди програмист. При по - дълъг пост снимките отдолу не се качват. Трябва да ги трупаме отгоре и всеки да познава коя каква е, и да си развива мисленето. това некадърност ли е или така трябва? Пишете по - кратко. Няма време да четем чаршафи , направо си пишете книги.




цитирай
6. marana69 - ...спри да спамиш,психоболнаааталатерна..
25.09.2021 18:13
копирайтерска Росскоя..матрьошке..
АЗ и Жоро, се познаваме..не вкарвай тъ интрига..нямаш пипе,за толкоз )
Къде,пак си буташ жълтата Гага...
ти, мъж, нямаш ли..деца, унуки..по 26 ч трупаш спам и сволочь
и срама, нямаш..защото си."анонимна",ли? не се заблуждавай!

Венци, и, за "това" "дрънкало", ли се облизваш, днес
да ти имам и "Нивото!!!
цитирай
7. marana69 - намери си Работа, "нямала"време, басси тъпнятааа)))
25.09.2021 18:14
radostinalassa написа:
преди програмист. При по - дълъг пост снимките отдолу не се качват. Трябва да ги трупаме отгоре и всеки да познава коя каква е, и да си развива мисленето. това некадърност ли е или така трябва? Пишете по - кратко. Няма време да четем чаршафи , направо си пишете книги.





цитирай
8. radostinalassa - В поста не пише нищо за Фуна
25.09.2021 18:21
Неграмотна, пийнала, вещерка. ...Как гледаш дете с тази мръсна уста.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Някакъв николай Марков май-не съм при учебвика и може да греша
25.09.2021 18:23
Чукнах заглавието на главата в гуъл и излезе материала. Постанх една част от него и толкова. Сам видях качеството на написаното и се извиних. Преди това бях се опитал , според мен по убедително да защитя мнението си, но уви. Само с Рамоне намерихме нужните думи и стигнахме до разбиране
Но темата е друга сега
Темата е самопризнанието / не допускам, че не знае какво е значнието на думата персонаж, след като е солкова категоричен по теми в които се водят спорове от идеологическия елит вляво/ на Жоро, че е персонаж различен от другите-тоест човекът представление , в който играе всички роли, нещо за което повечето в блога се досещаме. Ти на какво мнение си?

getmans1 написа:
„Тоес не чухме от теб, гетьо, Юлка, мнение, автори и в какво греша , в какво има резон мнението ми. Дали ще умрат комунистите не решава темата. Тя е от Платон още. И спорът също е жесток-при това спорът е между приятели и колеги, но не по малко радикален„

... Какво пак си се разревал бе лицемерино ... касво повече искаш да чуеш от „гетьо„?
- Че нали всичко тръгна от постингите на същият този „гетьо„ - където последният е постнал неща лесно ПРОВЕРИМИ, че за част от нещата и ПЪТЕКА и ЛИНКОВЕ е дал. ... Нима нещата които „гетьо„ поства са изсмукани от пръстите му?
- Защо не се запиташ ти, какво даде за нормалните дискусии освен МЕНТОРСКИЯТ СИ ТОН и ЛЪЖИ в стил СВС ...
- Не ли същият този „гетьо„ поиска повече информация за УЧЕБНИКА за ФИЗКУЛТУРНИЦИ и МЕД. СЕСТРИ - нали така се прави в дисертациите, цитира се източника.
- Защо ти, КАНДИДАТА НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ НАУКИ не отговори честно и почтенно на „гетьо„ на ком. 23, 50 и 52 а измести темата в страни и предпочете разправията „с Гоче„ ...

ЗНАМ, ЧЕ ТИ ЗАДАДОХ ТВЪРДЕ МНОГО ВЪПРОСИ НО ... НЯМА КАК ЗАЩОТО НИКЪДЕ В ТЯХ НЯМА ПРАЗНИ ДУМИ ... ВЗЕМИ ПРИМЕР ОТ простото „гетьо„ И ОТГОВОРИ ПРЕДИ ВСИЧКО САМ НА СЕБЕ СИ - НЕ ТЪРСИ ВИНАТА В ДРУГИТЕ, ЧЕ ТЯ НЕ Е ТАМ.

цитирай
10. vencivaleri1951 - Виж, аз казвам добре дошъл на всеки
25.09.2021 18:31
По една или друга причина Вие с познатият ти Жоро непрекъснато сте в разговори с дамата, а аз нищо не знам за нея, а и коментари по между ни са много редки.
Ти си в постоянна приказка с нея, а търсиш сметка на мен
Отнасям се сравнително добре с всяка дама-знам ли , дали не ми е дъщера, сестра, бъдеща съпруга, любима...

marana69 написа:
копирайтерска Росскоя..матрьошке..
АЗ и Жоро, се познаваме..не вкарвай тъ интрига..нямаш пипе,за толкоз )
Къде,пак си буташ жълтата Гага...
ти, мъж, нямаш ли..деца, унуки..по 26 ч трупаш спам и сволочь
и срама, нямаш..защото си."анонимна",ли? не се заблуждавай!

Венци, и, за "това" "дрънкало", ли се облизваш, днес
да ти имам и "Нивото!!!

цитирай
11. fun1001 - долна лъжкиньо!! ще ти копирам думичките, тук, и чакай Призовка..
25.09.2021 18:41
слаба ракия си, затова и спамиш и лЪготиш!!
даже ,и в Нета, ще те "бия")) да не говорим за Реала )

8. radostinalassa - В поста не пише нищо за Фуна
18:21
Неграмотна, пийнала, вещерка. ...Как гледаш дете с тази мръсна уста
цитирай
12. vencivaleri1951 - Няма да цитирам
25.09.2021 18:48
Ще се съглася само.
Като студентка бе голям "зубър" и авторитет. Завърши наистина с медал-"красниы диплом" Имал съм поглед и във времето когато беше зам министър при Виденов. Аз водех Триадица тогава. Възпитан, отворен и много знаещ човек и работохолик Говорил съм един път с нея-търсех ходотайство за някого и помогна
Това мога да кажа като лично впечатление.
Дали е успешна имам поглед, колкото и ти. -зам министър, посланик, два мандата шеф на Юнеско, сериозен резултат в състезанието за генерален секретар на ООН
Не лошо музицира казват/слушал съм я като студентка , но не разбирам/, казват че си служи на работно ниво с няколко чужди езика. За мен това е визитка на много успял човек. Сигурен , че ти си на противоположно мнение, но си над нещата , да обясниш защо

notfun написа:


и сегаа, очакваме..баЕ венцо..

09:17

да ми цитира..щедро..и Росското Уики..)
колко медали, и кВи дипломи ,имала Боковица,
и, колко умна, културна,успяла..ЖЕНА ,от Сой, е!!

пиша ,комай 13 пост по Темата- Комунизъм..
и, досега, не съм чула, едно кратко и..така..човешко признание..
що така , моят Опонент, върло е избрал Сектата Комунизъм!
многоо ме заинтригува, зашото..той, обикновено, е многоо сладкодумен
и лежерно, повествователен...колега)

цитирай
13. radostinalassa - Досущ Простол
25.09.2021 18:55
Непрекъснато обижда и после чака правосъдие. Това е нещо патологично. Осра и този блог, тук не може да се пише без да те нападне някой. Дезинфекция.







цитирай
14. marana69 - Венци, ако, не изтриеш Лъжите и клеветите.
25.09.2021 19:08
на тази "раса", никому, неизвестна..
ще се наложи, да сигнализирам, за този ти Пост..
ти,започна, най редовно, да събираш..отрепки и тролщина!
....

Моля, да уведомите,
наглата Тролица Раса, която заедно
с Мара,100г блогов Трол, и двете, ме атакуват..без никакви
доказателства, и това в публичното пространство!

Аз си имам винаги важни Теми ,които анализирам,
и не се намесвам, и обиждам други в чужди блогове!
ще дам и линка..това е Тролска помия!

8. radostinalassa - В поста не пише нищо за Фуна
18:21
Неграмотна, пийнала, вещерка. ...Как гледаш дете с тази мръсна уста.
Изпратено: 19:04 От: marana69
цитирай
15. starforlife - Виж сега, мизерниЧко - ха ха ха ха - виж, галено се обръщам.
25.09.2021 19:32
Та: Виж сега, мизерниЧко...
Това, което се опитваш за вмениш за персонажите и какво съм искал да кажа аз, е толкова вярно, колкото е вярно, че онова "нещо" беше "диван", а не спалня като легло и то огромно.
Или: Е толкова вярно, колкото е вярно това, което ти си възприел спрямо думите ми за това, че блогът ще се изчисти и то много, когато и последния комуняга тук си отиде от този свят.

Тоест, с втория пример ти подсказах, че това как ти възприемаш не само нещо, казано от някого, в случая мен, а въобще заобикалящия те свят - ни най-малко не означава, че си прав.

Други примери (от стотиците, които мога) да давам ли?
Защото примерно се сещам за този, как...
Всъщност, не - хей сега ще ти го задам в постинг като въпрос.
цитирай
16. radostinalassa - Аз сезирах блога, фуно и ...
25.09.2021 19:48
той изтри 3 твои коментара. Днес не ти е ден.Бяха доста фриволни и неадекватни.
цитирай
17. radostinalassa - Помниш ли Фуно как многократно ...
25.09.2021 19:53
публикуваше снимка на доста стара жена за моя. Покай се , докато не е късно.Даже Венци ти направи забележка. Ти нямаш емпатия. Та не се прави на девица.





цитирай
18. radostinalassa - Персонаж се използва...
25.09.2021 19:56
за означаване на персона. Напр. на 8 - ия ден на Земятя идва друг персонаж - Господ Бог, който създава адамитите.







цитирай
19. exo - муахаха, най-нечистоплътната ...
25.09.2021 20:19
муахаха, най-нечистоплътната (морално) креатура Юла се спречкала с най-глуповата - Радка.
Голямо шоу. Go, go, girls!
цитирай
20. marana69 - ето, мараХуйка..веднагаа кацна,като гладна..Муха на майно))
25.09.2021 21:09
19. exo - муахаха, най-нечистоплътната ...
20:19
муахаха, най-нечистоплътната (морално) креатура Юла се спречкала с най-глуповата - Радка.
Голямо шоу. Go, go, girls!
цитирай
21. marana69 - ..зОпри се Рацунооо, даже и Мара,те бъзика от 100г )
25.09.2021 21:13
защото има...безброй..анонимни..Паразити..

толкозз си про@та,и безинтересна..
но днес, съм решила да те атакувам
виж се, хей куку блоКово, ти, редовно тролиш при венци..
АЗ си ИМАМ Тема, с бат Венцо...що се буташ..и забърка, една кола, хора, м?

търсиш си го...ето ГО..)
цитирай
22. vencivaleri1951 - Извинявай, вероятно греша
25.09.2021 21:46
До днес мислех , че персонаж е съвкупността от роли в дадена творба и си помислих, че ти нещо не си в час. После си припомних за профилите ти , за филмирането ти тук в блог бг и наистина е справедлива и коректно да се наречеш персонаж.
Ти като езическо божество/езикът ти е голям/приемаш образа на каквото си пожелаеш и от там персонаж е релевнтно:)

quote=starforlife]Та: Виж сега, мизерниЧко...
Това, което се опитваш за вмениш за персонажите и какво съм искал да кажа аз, е толкова вярно, колкото е вярно, че онова "нещо" беше "диван", а не спалня като легло и то огромно.
Или: Е толкова вярно, колкото е вярно това, което ти си възприел спрямо думите ми за това, че блогът ще се изчисти и то много, когато и последния комуняга тук си отиде от този свят.

Тоест, с втория пример ти подсказах, че това как ти възприемаш не само нещо, казано от някого, в случая мен, а въобще заобикалящия те свят - ни най-малко не означава, че си прав.

Други примери (от стотиците, които мога) да давам ли?
Защото примерно се сещам за този, как...
Всъщност, не - хей сега ще ти го задам в постинг като въпрос.[/quote]
цитирай
23. radostinalassa - В заглавието е замесено името ми
25.09.2021 22:04
А пиклъовците никак не ме засягат. Не ми давай акъл, че ще ти свърши скоро.
цитирай
24. анонимен - Браво, Радке!
25.09.2021 22:18
radostinalassa написа:
А пиклъовците никак не ме засягат. Не ми давай акъл, че ще ти свърши скоро.

Така те искам, бой по Фуна, ние с Ехото ще викаме.
цитирай
25. marana69 - Венци, обещавам да те е@авам, всеки ден, с тезз Луди Тролкини..мара и Расса
25.09.2021 22:46
ето, и поЗдравче, от Баба Расса Путина Ракетова..

По лили иванова-3
от: elenkokoschkov

етоо на, Ра4етооо, Сън не го фаща :-))))))
видя ли се...КОЛКО си, ама, МНОГО проста!!

личи ти, където и да се набуташ...
аре, Утре, пак да ревеш на модераторката...
Буля, е тъповата, за 100кила)
и аз ще напиша, песничка..сега!
Постинг: ПО ЛИЛИ ИВАНОВА-3
Автор на постинга: elenkokoschkov
цитирай
26. marana69 - 24. go4iito - Браво, Радке!
25.09.2021 22:48
Рацо, аре, ние сме дрти Лейки с теб))

но, КО ПРАЙ, тук..мараТуйка БезХуева, по 25ч!!!))))
цитирай
27. getmans1 - Крайно време е да се „чукнеш по главата„ че затъваш все повече ...
25.09.2021 22:49
- на мен ми е лесно, че нивото, делиорманското не ме дъни ... А, с РАМОНЕ точно ти и лакърдиите ти на 180 градуса
„чукнал заглавието на главата„ ... че кажи го това заглавие де,...

vencivaleri1951 написа:
Чукнах заглавието на главата в гуъл и излезе материала. Постанх една част от него и толкова. Сам видях качеството на написаното и се извиних. Преди това бях се опитал , според мен по убедително да защитя мнението си, но уви. Само с Рамоне намерихме нужните думи и стигнахме до разбиране
Но темата е друга сега
Темата е самопризнанието / не допускам, че не знае какво е значнието на думата персонаж, след като е солкова категоричен по теми в които се водят спорове от идеологическия елит вляво/ на Жоро, че е персонаж различен от другите-тоест човекът представление , в който играе всички роли, нещо за което повечето в блога се досещаме. Ти на какво мнение си?

getmans1 написа:
„Тоес не чухме от теб, гетьо, Юлка, мнение, автори и в какво греша , в какво има резон мнението ми. Дали ще умрат комунистите не решава темата. Тя е от Платон още. И спорът също е жесток-при това спорът е между приятели и колеги, но не по малко радикален„

... Какво пак си се разревал бе лицемерино ... касво повече искаш да чуеш от „гетьо„?
- Че нали всичко тръгна от постингите на същият този „гетьо„ - където последният е постнал неща лесно ПРОВЕРИМИ, че за част от нещата и ПЪТЕКА и ЛИНКОВЕ е дал. ... Нима нещата които „гетьо„ поства са изсмукани от пръстите му?
- Защо не се запиташ ти, какво даде за нормалните дискусии освен МЕНТОРСКИЯТ СИ ТОН и ЛЪЖИ в стил СВС ...
- Не ли същият този „гетьо„ поиска повече информация за УЧЕБНИКА за ФИЗКУЛТУРНИЦИ и МЕД. СЕСТРИ - нали така се прави в дисертациите, цитира се източника.
- Защо ти, КАНДИДАТА НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ НАУКИ не отговори честно и почтенно на „гетьо„ на ком. 23, 50 и 52 а измести темата в страни и предпочете разправията „с Гоче„ ...

ЗНАМ, ЧЕ ТИ ЗАДАДОХ ТВЪРДЕ МНОГО ВЪПРОСИ НО ... НЯМА КАК ЗАЩОТО НИКЪДЕ В ТЯХ НЯМА ПРАЗНИ ДУМИ ... ВЗЕМИ ПРИМЕР ОТ простото „гетьо„ И ОТГОВОРИ ПРЕДИ ВСИЧКО САМ НА СЕБЕ СИ - НЕ ТЪРСИ ВИНАТА В ДРУГИТЕ, ЧЕ ТЯ НЕ Е ТАМ.


цитирай
28. vencivaleri1951 - Ами Гетьо, прочети го. Аз съм постнал материала
25.09.2021 23:47
Нямам памет , но на прима Виста мисля , че бе разликата, или по какво се различават комунизма от социализма. За какво ти е? Да ме уличиш в нещо си. Заместваш варненския адаш. ? За по сигурно напиши първите две изречения и материалът ще се появи. Аз обаче не го препоръчвам, определено съм значително по в час.



getmans1 написа:
- на мен ми е лесно, че нивото, делиорманското не ме дъни ... А, с РАМОНЕ точно ти и лакърдиите ти на 180 градуса
„чукнал заглавието на главата„ ... че кажи го това заглавие де,...

vencivaleri1951 написа:
Чукнах заглавието на главата в гуъл и излезе материала. Постанх една част от него и толкова. Сам видях качеството на написаното и се извиних. Преди това бях се опитал , според мен по убедително да защитя мнението си, но уви. Само с Рамоне намерихме нужните думи и стигнахме до разбиране
Но темата е друга сега
Темата е самопризнанието / не допускам, че не знае какво е значнието на думата персонаж, след като е солкова категоричен по теми в които се водят спорове от идеологическия елит вляво/ на Жоро, че е персонаж различен от другите-тоест човекът представление , в който играе всички роли, нещо за което повечето в блога се досещаме. Ти на какво мнение си?

getmans1 написа:
„Тоес не чухме от теб, гетьо, Юлка, мнение, автори и в какво греша , в какво има резон мнението ми. Дали ще умрат комунистите не решава темата. Тя е от Платон още. И спорът също е жесток-при това спорът е между приятели и колеги, но не по малко радикален„

... Какво пак си се разревал бе лицемерино ... касво повече искаш да чуеш от „гетьо„?
- Че нали всичко тръгна от постингите на същият този „гетьо„ - където последният е постнал неща лесно ПРОВЕРИМИ, че за част от нещата и ПЪТЕКА и ЛИНКОВЕ е дал. ... Нима нещата които „гетьо„ поства са изсмукани от пръстите му?
- Защо не се запиташ ти, какво даде за нормалните дискусии освен МЕНТОРСКИЯТ СИ ТОН и ЛЪЖИ в стил СВС ...
- Не ли същият този „гетьо„ поиска повече информация за УЧЕБНИКА за ФИЗКУЛТУРНИЦИ и МЕД. СЕСТРИ - нали така се прави в дисертациите, цитира се източника.
- Защо ти, КАНДИДАТА НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ НАУКИ не отговори честно и почтенно на „гетьо„ на ком. 23, 50 и 52 а измести темата в страни и предпочете разправията „с Гоче„ ...

ЗНАМ, ЧЕ ТИ ЗАДАДОХ ТВЪРДЕ МНОГО ВЪПРОСИ НО ... НЯМА КАК ЗАЩОТО НИКЪДЕ В ТЯХ НЯМА ПРАЗНИ ДУМИ ... ВЗЕМИ ПРИМЕР ОТ простото „гетьо„ И ОТГОВОРИ ПРЕДИ ВСИЧКО САМ НА СЕБЕ СИ - НЕ ТЪРСИ ВИНАТА В ДРУГИТЕ, ЧЕ ТЯ НЕ Е ТАМ.



цитирай
29. starforlife - Ха добро неделно утро.
26.09.2021 09:24
И сега за поднеса едно-две разказвателни ПРЕДвъпросчета.
Да подготвя почвата за поредното ти "разбиване", домакине. За поредното показване този път не на "нивото", а на "квартала" ти.

Значи:
~ Непосредственият човек четейки предходния ти постинг, забелязва веднага КЪДЕ МОЖЕ БИ би могъл да те "атакува". (Читателите, ще разберете нататък, спокойно.)
~ От тези непосредствени хора част ще проверят забелязаното и ще те атакуват, домакине, веднага.
Част обаче няма да го направят или по-точно: ще проверят, но няма да те "атакуват". Ще те оставят ДА СЕ ОСЕРЕШ още повече.
Поясних вече защо, припомням: Защото лично мен като попадащ в тази група, ни най-малко не ме интересува и не такова е поведението ми да оборя опонента си веднага, а предпочитам той сам да го направи. Често повеждайки го в "танца" така, че да го провокирам да си покаже рогата.
Примерът с "танцуването" по имагинерния танц "Лов в Нидерландия (и оръжие въобще)".

И сега на базата на неизчерпателното "разяснение", поднесено току що по-горе... Продължавайки детерминирането (ха ха ха) на информацията, поднесена ВПОСЛЕДСТВИЕ от домакина, аз искам да му задам въпроси:
- Венци, под предходния постинг ти в коментар сподели, че СИ ЦИТИРАЛ (Колко съм благороден само, м? - Ха ха ха ха.) от учебник на съпругата ти, нали така?
Си попаднал (разказвам пояснението ти) на учебник на съпругата ти (пропускам битовизмите колко вече преподавала и прочее балалайкане) и си цитирал.
РАДО ТЕ ПРИКАНИ ДА КАЖЕШ КОЙ Е ТОЗИ УЧЕБНИК И КОЙ Е АВТОРЪТ МУ, НАЛИ ТАКА?
Но ти си направи оглушки по това негово питане.

Под този пък постинг, на продължаващия да те подпитва Радо, ти първо отговори, че МАЙ бил "някакъв николай Марков" (малката буква в името е понеже цитирам от заглавието на 9-ти коментар).
И в началото на този 9-ти коментар, ти, Венци, написа:
Чукнах заглавието на главата в гуъл и излезе материала. Постанх една част от него и толкова. Сам видях качеството на написаното и се извиних. Преди това бях се опитал , според мен по убедително да защитя мнението си, но уви.

И СЕГА МИ СЕ ЩЕ ДА РАЗТЪЛКУВАШ ...П...О... ...О...Т...Д...Е...Л...Н...О... тези четири твои изречения.

След това искам да ни кажеш, ако не е нахално каква е причината да не си при учебника на жена ти и кога ще бъдеш при него?
Искам да уточним нещо по отношение как той е от вида "Партиздат", оставяйки с впечатление поне 50% от Читателите не, че е на такова ниво, а че е ОБРАЗНО КАЗАНО от времето на соца... И как впоследствие () ТИ се наложи да поясниш (за се чете "да се ЗАСТРАХОВАШ"), че е от днешно време, защото по онова, "великото", нямало да мине!
ЗАЩО НЯМАШЕ ДА МИНЕ, ВЕНЦИ?
КАКВО В НЕГО Е ТОЛКОВА... НЕМИНАВАЩО?!
цитирай
30. marana69 - за една Куйня, без извинение, какви Жълти Чаршафи, подредихме, ъъъ?)))
26.09.2021 09:27


Значи:
Непосредствения човек четейки предходния ти постинг, забелязва веднага КЪДЕ МОЖЕ БИ би могъл да те "атакува". (Читателите, ще разберете нататък, спокойно.)
цитирай
31. getmans1 - Нямам памет, но на прима Виста ми...
26.09.2021 09:37
vencivaleri1951 написа:
Нямам памет , но на прима Виста мисля , че бе разликата, или по какво се различават комунизма от социализма. За какво ти е? Да ме уличиш в нещо си.


... ДА, ПРАВ СИ, И ПО-ТОЧНО В ЛЪЖА...

Заместваш варненския адаш. ? За по сигурно напиши първите две изречения и материалът ще се появи. Аз обаче не го препоръчвам, определено съм значително по в час.[/quote]

... МИСЛЯ, ЧЕ ДОБРЕ СЕ СПРАВЯМ В ТЪРСЕНЕТО В ГУГЪЛ И ТАЗИ СТАТИЯ ИЗЛИЗА НО ТИ СЕ ИЗВИНЯВАШ И ОПРАВДАВАШ С;

„Извинявам се за материала на колеги икономисти, политикономисти и интересуващи се от материята хора. Материалът е от учебник , от типа Партиздат преди промените , за придобиване на минимални знания в дадена материя С две думи от политикономия за студенти от ВИФ и медицинскисестри.„

... И ЗА КАКЪВ ПРАЗ ТИ Е НЕОБХОДИМ „УЧЕБНИК„ ЗА ФИЗКУЛТУРНИЦИ СЛЕД КАТО ТВЪРДИШ, ЧЕ;

„Аз обаче не го препоръчвам, определено съм значително по в час.„

... ЗА КАКВО СЕ И ИЗВИНЯВАШ ... СИГУРНО, ЧЕ ПАК „Случка за Всеки Случай „ с участие на авторитетната ти съпруга ли ... и то на гърба на „НЕЩАСТНИТЕ„ „физкултурници„ и „медецински сестри„ СТРАНЕН УЧЕБНИК ЩЕ ТОВА ТОЧНО ЗА ТЕЗИ ДВЕ КАТЕГОРИИ - ТОВА ВЪЗБУДИ ЛЮБОЗНАТЕЛНОСТА МИ

... ДАЙ ГО ТОЗ УЧЕБНИК ПО ДЯВОЛИТЕ, ЧЕ ДА СЕ ОБУЧА ПО НА ТОВА НИВО ... НЯМА НАЧИН ХЕПТЕН ДА НЕ СИ СПОМНЯШ ЗАГЛАВИЕТО МУ.




цитирай
32. starforlife - ~ 31. getmans1
26.09.2021 09:42
getmans1 написа:
...
... ДАЙ ГО ТОЗ УЧЕБНИК ПО ДЯВОЛИТЕ, ЧЕ ДА СЕ ОБУЧА ПО НА ТОВА НИВО ... НЯМА НАЧИН ХЕПТЕН ДА НЕ СИ СПОМНЯШ ЗАГЛАВИЕТО МУ.

НЯМА ДА ТИ ГО ДАДЕ, РАДО!
Това даване ще потъне точно както обещаното за кръщелното.
Сега не е при него, учебника (при кръщелното беше, че не си е вкъщи съпругата му, за да снима с телефона й)...
После ще стане нещо друго подобно на причините по отношение на кръщелното.
Но спокойно - ще видиш колко "много" още има да научиш от тази СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ.
цитирай
33. vencivaleri1951 - Ами какъв е проблемът , като излиза статията. Тя е и глава във въпросния учебник
26.09.2021 10:14
по ,, Политическа история,,
Аз не съм се изразил правилно като препрочитам написаното. Не е упоменато за кого е предназначен учебникът, но аз знам къде жена ми има часове по ,,Общество и право, а това е спомагателна и препоръчана литература по програма. А се извинявам, защото е елементарен прочит на това по което говорим. Опитах да обясня по грамотно, но имах отсреща си самбист и сондьор:) Е потърсих литература за самбисти и сондьори:)

quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
Нямам памет , но на прима Виста мисля , че бе разликата, или по какво се различават комунизма от социализма. За какво ти е? Да ме уличиш в нещо си.


... ДА, ПРАВ СИ, И ПО-ТОЧНО В ЛЪЖА...

Заместваш варненския адаш. ? За по сигурно напиши първите две изречения и материалът ще се появи. Аз обаче не го препоръчвам, определено съм значително по в час.[/quote]

... МИСЛЯ, ЧЕ ДОБРЕ СЕ СПРАВЯМ В ТЪРСЕНЕТО В ГУГЪЛ И ТАЗИ СТАТИЯ ИЗЛИЗА НО ТИ СЕ ИЗВИНЯВАШ И ОПРАВДАВАШ С;

„Извинявам се за материала на колеги икономисти, политикономисти и интересуващи се от материята хора. Материалът е от учебник , от типа Партиздат преди промените , за придобиване на минимални знания в дадена материя С две думи от политикономия за студенти от ВИФ и медицинскисестри.„

... И ЗА КАКЪВ ПРАЗ ТИ Е НЕОБХОДИМ „УЧЕБНИК„ ЗА ФИЗКУЛТУРНИЦИ СЛЕД КАТО ТВЪРДИШ, ЧЕ;

„Аз обаче не го препоръчвам, определено съм значително по в час.„

... ЗА КАКВО СЕ И ИЗВИНЯВАШ ... СИГУРНО, ЧЕ ПАК „Случка за Всеки Случай „ с участие на авторитетната ти съпруга ли ... и то на гърба на „НЕЩАСТНИТЕ„ „физкултурници„ и „медецински сестри„ СТРАНЕН УЧЕБНИК ЩЕ ТОВА ТОЧНО ЗА ТЕЗИ ДВЕ КАТЕГОРИИ - ТОВА ВЪЗБУДИ ЛЮБОЗНАТЕЛНОСТА МИ

... ДАЙ ГО ТОЗ УЧЕБНИК ПО ДЯВОЛИТЕ, ЧЕ ДА СЕ ОБУЧА ПО НА ТОВА НИВО ... НЯМА НАЧИН ХЕПТЕН ДА НЕ СИ СПОМНЯШ ЗАГЛАВИЕТО МУ.




[/quote]
цитирай
34. vencivaleri1951 - Здравей ,,персонаж,,. Не си нося етажерките с книги със себе си
26.09.2021 10:16
Тълковен речник, обаче може и да се намери. да цитирам ли?


starforlife написа:
getmans1 написа:
...
... ДАЙ ГО ТОЗ УЧЕБНИК ПО ДЯВОЛИТЕ, ЧЕ ДА СЕ ОБУЧА ПО НА ТОВА НИВО ... НЯМА НАЧИН ХЕПТЕН ДА НЕ СИ СПОМНЯШ ЗАГЛАВИЕТО МУ.

НЯМА ДА ТИ ГО ДАДЕ, РАДО!
Това даване ще потъне точно както обещаното за кръщелното.
Сега не е при него, учебника (при кръщелното беше, че не си е вкъщи съпругата му, за да снима с телефона й)...
После ще стане нещо друго подобно на причините по отношение на кръщелното.
Но спокойно - ще видиш колко "много" още има да научиш от тази СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ.

цитирай
35. starforlife - ~
26.09.2021 10:21
От 33-ти коментар, където ти, Венци, написа:
Ами какъв е проблемът , като излиза статията. Тя е и глава във въпросния учебник
Проблемът е, че си въобразяваш, че си по-умен от околните.
А СЕГА ГО ПРАВИШ И СПРЯМО ЗАПАДНИ АВТОРИ И ТО НАЙ-НАГЛО, МИСЛЕЙКИ СИ, ЧЕ НИВОТО ТИ Е РАВНО С МОЕТО НАПРИМЕР И МОЖЕШ ДА НАЛЪЖЕШ ЧИТАТЕЛИТЕ!
Не нивото ти по знания за социализма и комунизма...
Не дори нивото ти в АйТи сферата...
А това дори само на ниво бързина, отзивчивост и бръснещ ум.
Изброеното като качества, които са много по-важни от това да станеш там какъвто си Доктор, на базата на преписване и връзки, НАПЪЛНО ИЛИ ПОНЕ ПОЧТИ НАПЪЛНО НЕЗАСЛУЖЕНО!
Проблемът е, че трябва да си го мериш с кухавели дори само на база възрастта като... Пръцко (примерно), а не с такива като мен (примерно).

Отново от 33-ти коментар, където ти, Венци, написа:
Аз не съм се изразил правилно като препрочитам написаното. Не е упоменато за кого е предназначен учебникът, но аз знам къде жена ми има часове по ,,Общество и право, а това е спомагателна и препоръчана литература по програма. А се извинявам, защото е елементарен прочит на това по което говорим.
Ти отлично знаеш как си се изразил, защото това е (подсъзнателно) била твоята цел: Да принизиш НЯКОГО, за да се чувстваш ти нещо по-.
Дори смея да кажа, че ако въобще жена ти има въпросните часове в български ВУЗове... Защото за мен е по-вероятно ДА НЕ ВОДИ ТАКИВА, НО ПЪК ТИ ЦИТИРАЙ КЪДЕ ТОЧНО ГИ ВОДИ, М? То ти си измисляш напълно за учебника И НИКОГА НЯМА ДА НИ ГО ПОКАЖЕШ!
90 на 100 СЪМ УБЕДЕН, ЧЕ ТОВА БЕШЕ ОТ ТВОИТЕ СЛУЧКИ ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ И ЩЕ СЕ ОБОСНОВА И ТО ПОКАЗАТЕЛНО, НО НЕ ВЕДНАГА - ЩЕ СИ ПОИГРАЯ ОЩЕ С ТЕБ, МИШОКО.

От следващия ти коментар би следвало да направим умозаключението, че учебникът е в апартамента ви (примерно), а вие сте на вилата (примерно).
Спокойно, не бързаме за никъде. Водим класова борба - ха ха ха. МОЖЕ ДА ПОЧАКАМЕ ДА СЕ ПРИБЕРЕШ И ДА НИ ГО ПОКАЖЕШ!
Но съм убеден, че чакането ни ще е колкото това за кръщелното ти - години - и никога няма да дочакаме.

И отново от 33-ти коментар, където ти, Венци, написа:
Опитах да обясня по грамотно, но имах отсреща си самбист и сондьор:) Е потърсих литература за самбисти и сондьори:)
Аха - сега към принизяването на тези от ВИФ и особено мед. сестрите, които в поне 80% са много по-умни от теб лично... Ти прибави и самбистите и сондьорите.
Ти май забрави, че Путин УЖ също е бил самбист, м?
Какво е това светотатство?



Вече в 34-ти коментар, ти, Венци, написа:
Здравей ,,персонаж,,.
Здравей, персонаж.

Отново в 34-ти коментар, ти, Венци, написа:
Не си нося етажерките с книги със себе си
Тълковен речник, обаче може и да се намери. да цитирам ли
Аз също не ги нося при такива отсъствия от вкъщи, с каквото се опитваш да се измъкнеш от ЛЪЖАТА си!
И аз КАТО ТЕБ нося навсякъде тълковен речник, та не ми трябва да ми цитираш.
А И ТВОЕТО ЦИТИРАНЕ АЗ ЛИЧНО (останалите все още не, но ще се погрижа) ГО ЗНАМ!
Ама как само го знам.


Или:
Дай да я караме хронологично, м?
А не както ВИЕ искахте да построите комунизма, БЕЗ ИЗОБЩО ДА СЕ СТРОИЛИ СОЦИАЛИЗЪМ ПРЕДИ ТОВА!
Тоест, дай да завършим това, което ни интересува основно с Радо по предходния постинг и после ще "дискутирам" с теб и по новата ти ПЕДЕРАСТИЯ за персонажите.
Още повече, че това, за персонажите, вече е свързано с това, което искам да разнищим за "учебника".
Много даже е свързано!
цитирай
36. vencivaleri1951 - Хей, персонаж с бръснеш ум
26.09.2021 11:34
Това, че си в състояние да напишеш скоростно много глупости и налудности , не те прави умен, а за умът , който имаме и нямаме са виновни мама, тате и дядо Боже. За мама и тате си се произнесъл, разбираме, че си божествен. Тоест и да си гениален , не твоя е заслугата. Твоето е от тук натам. Какво си направил със своята божественост? До тук разбираме, че е концентрирана главно върху стремежът за притежание. Било къщи, било акции, било авокадо, било коли...
Твоето мото/без значение е , дали е фантазия ,или реалност/ е ,,аз имам значи съществувам,, Ти и това
непрекъснато съобщаваш -имам, купих...
И случайно, или не , някой и сполучлив герб към мотото ти е направил, както сподели вчера -глава в тоалетна чиния.
И когато те пунтирам за персонаж, то не е за незнанието ти за точното значение на думата, че се отнася за съвкупност от роли, а не за една роля, а за това че непрекъснато си в някакви ролеви игри и ситуации. За съжаление , са резултат на недобър сценарист.
За прескачането на етапи ,,топло, но не съвсем,,
България тръгва да изгражда след войната социална държава , с различна по вид собственост. Основно държавна, но и кооперативна, а и частна. Аз например помня СОАТ-собствен автомобилен транспорт. Помня и различните задруги, а и частните работилници с майстори, калфи и чираци. Започна и като многопартийна система. Помня и Тексим. Помня и ТКЗСтата без шапката на АПК. Това, че всичко това бе съветизирано , не е резултат от властта след девети септември, а от властта преди тази дата, която власт за втори път ни вкарва в не наша и обречена война. Първия път Великите сили ни наказаха с отнемане на територия и репарации, втория път останахме без политически суверенитет.
И специално лявото в България тръгва не от Изток, а от Запад. До 23 та година левите са коректни и законопослушни фракции и естествено пред дилемата да бъдат физически унищожени или да се радикализират ,избират второто. А преди това са неизменни членове на Социнтерна, заемат организационни позиции в него, Тоест принадлежат на Европейското социалистическо семейство.
Пп Точно обратното. Учебникът е на вилата , а съм в София заради два мача. Вчера за мач на внука ми, днес заради основното дерби.
И пак питам и теб. На мен ми е трудно да преснимам нещо и да го прехвърля в блога. Точно за това потърсих в Гугъл статия на същия автор, който е член на колектива написал учебника Общо взето нещата са едно към едно. Учебникът е Политическа история и е помагало в програмата по ,,Общество и право,,
Тази според мен калпава статия реших, че ще помогне на твоя бръснещ ум да вдене за какво иде реч, защото е написана простичко и непренциозно за хора далеч от материята .И понеже засягаш дисертацията ми, аз съм обяснил защо съм записал аспирантура Написал съм, че никога не съм смятал да се развивам в науката, един път защото нямам качества, втора защото до хабилитирането и създаването на авторитет щяха да ме делят редица ,,гладни,, години, а и под голям въпрос дали щях да се хабилитирам.
Защото съм се нагледал на гл асистенти със по ниско заплащане от това на старшина.
И въпросните статия и учебник, никога не биха минали на научен съвет преди 10 ти ноември. Сега всеки си издава безконтролно и за учебниците ако авторът е близък с фактори в образованието , то ,,творбите,, влизат в задължителния ,или препоръчителен списък.
Което е още по гадно , срещу процент някои учители и университетски преподаватели , откровено задължават ученици и студенти за определени пособия да ги купят.
Не познаваш учебника, недобър резултат на изпитване и изпит. Впрочем така се налагат и програмни продукти , доколкото виждам по моите.
Не, че се оплаквам, напротив - и двамата имат ,,убедителни,, ръководители,, които успешно продават .
След като притежанието за теб е символ на интелект и можене/стол за 1000 евро и с което ни най малко не подценявам детето ти Писах вече, че от това което видях и чух момчето определено ми харесва./ Ще направя същата простотия, каквато направих миналото лято показвайки апартамента в който бяхме отседнали. Ще ти покажа вместо учебник , жилището което наскоро купи един сравнително млад и несъстоятелен според теб програмист. С нивата в жилището, сауната, джакузито и прочие гъзарии и с изглед към парка и Витоша.

starforlife написа:
[quote=От 33-ти коментар, където ти, Венци,]Ами какъв е проблемът , като излиза статията. Тя е и глава във въпросния учебник
Проблемът е, че си въобразяваш, че си по-умен от околните.
А СЕГА ГО ПРАВИШ И СПРЯМО ЗАПАДНИ АВТОРИ И ТО НАЙ-НАГЛО, МИСЛЕЙКИ СИ, ЧЕ НИВОТО ТИ Е РАВНО С МОЕТО НАПРИМЕР И МОЖЕШ ДА НАЛЪЖЕШ ЧИТАТЕЛИТЕ!
Не нивото ти по знания за социализма и комунизма...
Не дори нивото ти в АйТи сферата...
А това дори само на ниво бързина, отзивчивост и бръснещ ум.
Изброеното като качества, които са много по-важни от това да станеш там какъвто си Доктор, на базата на преписване и връзки, НАПЪЛНО ИЛИ ПОНЕ ПОЧТИ НАПЪЛНО НЕЗАСЛУЖЕНО!
Проблемът е, че трябва да си го мериш с кухавели дори само на база възрастта като... Пръцко (примерно), а не с такива като мен (примерно).

Отново от 33-ти коментар, където ти, Венци, написа:
Аз не съм се изразил правилно като препрочитам написаното. Не е упоменато за кого е предназначен учебникът, но аз знам къде жена ми има часове по ,,Общество и право, а това е спомагателна и препоръчана литература по програма. А се извинявам, защото е елементарен прочит на това по което говорим.
Ти отлично знаеш как си се изразил, защото това е (подсъзнателно) била твоята цел: Да принизиш НЯКОГО, за да се чувстваш ти нещо по-.
Дори смея да кажа, че ако въобще жена ти има въпросните часове в български ВУЗове... Защото за мен е по-вероятно ДА НЕ ВОДИ ТАКИВА, НО ПЪК ТИ ЦИТИРАЙ КЪДЕ ТОЧНО ГИ ВОДИ, М? То ти си измисляш напълно за учебника И НИКОГА НЯМА ДА НИ ГО ПОКАЖЕШ!
90 на 100 СЪМ УБЕДЕН, ЧЕ ТОВА БЕШЕ ОТ ТВОИТЕ СЛУЧКИ ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ И ЩЕ СЕ ОБОСНОВА И ТО ПОКАЗАТЕЛНО, НО НЕ ВЕДНАГА - ЩЕ СИ ПОИГРАЯ ОЩЕ С ТЕБ, МИШОКО.


От следващия ти коментар би следвало да направим умозаключението, че учебникът е в апартамента ви (примерно), а вие сте на вилата (примерно).
Спокойно, не бързаме за никъде. Водим класова борба - ха ха ха. МОЖЕ ДА ПОЧАКАМЕ ДА СЕ ПРИБЕРЕШ И ДА НИ ГО ПОКАЖЕШ!
Но съм убеден, че чакането ни ще е колкото това з
цитирай
37. getmans1 - АЗ ДОСЕГА ДА СЕ БЯХ ОБАДИЛ НА СЪПР...
26.09.2021 15:10
АЗ ДОСЕГА ДА СЕ БЯХ ОБАДИЛ НА СЪПРУГАТА СИ И ТЯ ДА МИ КАЖЕ КЪВ Е ТОЗ УЧЕБНИК ЗА ФИЗКУЛТУРНИЦИ И МЕД. СЕСТРИ ... ДА ИЗЛИЗА ЕДНА СТАТИЯ НО БИЛИ СИ ПРИПОМНИЛ КАКЪВ БЕШЕ СПОРА ... А СПОРА БЕШЕ, ЧЕ СОЦИАЛИСТИЧЕСКА И СОЦИАЛНА НЕ Е ЕДНО И СЪЩО ... МАЛКО ТЪНЪК МОМЕНТ Е, ЧЕ НЕ НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПАРТИЯТА ОПРЕДЕЛЯ НЕЙНАТА СЪЩНОСТ ... В НОРВЕГИЯ „РАБОТНИЧЕСКАТА ПАРТИЯ„ Е КОМУНИСТИЧЕСКАТА, В ПОРТУГАЛИЯ СОЦИАЛДЕМОКРАТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ Е ДЯСНАТА ПАРТИЯ

пп КАКТО ВИЖДАШ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СИ ЗАТВАРЯМ ОЧИТЕ ЗА НИЩО СИ ... АКО СИ УМЕН КОЛКОТО ПРЕТЕНДИРАШ, НЕ БИ ОТПРАВЯЛ ТАКИВА НАМЕЦИ ... ПО-ГОРЕ ЕДНИ ТИРЕТА ВСЕ ОЩЕ ЧАКАТ ОТГОВОРИ ЗАДАДЕНИ ОТ ... СОНДЬОР гетьо.
цитирай
38. vencivaleri1951 - Гетьо, защо да се обаждам История на политическите учения е учебникът
26.09.2021 16:20
и е захвърлен на село, а аз съм в София и тя.
Не съм се изразил правилно, кавички трябваше. Просто , като помагалата едно време за ПУГ, които не минаваха през , кой знае каква редакция.
Това , което пишеш е вярно и , че не името прави партията и за това аз бях против преименуването . Проблемът не е в БКП, не е в СДС, не е в ГЕРБ сега, а има Имена и фамилии.
Защо обаче не можеш да разбереш , че социализмът е идеология с най -различни течения и всички те си имат своето виждане за социалистическа държава, тоест държава на обществото.
Ето днес чета за Лихтенщайн. Може би най -богатата държав с около 200000 БВП на глава от население. Монархия с пълна държавна корпоративна регулация, каквато в НРБ никога не е била толкова всеобхватна. За тази държавица каквото и да се каже ще е вярно. След това най-много са партиите със социум и християнство напред Просто въдица за избиратели.
А за спора, аз се придържам към мнението на основната част от социалистите.
Впрочем и КПР вече приема варианти собствеността , но при регулацията на Лихтенщайн и Норвегия. В дебатите по програмата и прочетох за примера с Лихтенщайн, а иначе за регулацията в Скандинавието само Жоро не е разбрал
quote=getmans1]АЗ ДОСЕГА ДА СЕ БЯХ ОБАДИЛ НА СЪПРУГАТА СИ И ТЯ ДА МИ КАЖЕ КЪВ Е ТОЗ УЧЕБНИК ЗА ФИЗКУЛТУРНИЦИ И МЕД. СЕСТРИ ... ДА ИЗЛИЗА ЕДНА СТАТИЯ НО БИЛИ СИ ПРИПОМНИЛ КАКЪВ БЕШЕ СПОРА ... А СПОРА БЕШЕ, ЧЕ СОЦИАЛИСТИЧЕСКА И СОЦИАЛНА НЕ Е ЕДНО И СЪЩО ... МАЛКО ТЪНЪК МОМЕНТ Е, ЧЕ НЕ НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПАРТИЯТА ОПРЕДЕЛЯ НЕЙНАТА СЪЩНОСТ ... В НОРВЕГИЯ „РАБОТНИЧЕСКАТА ПАРТИЯ„ Е КОМУНИСТИЧЕСКАТА, В ПОРТУГАЛИЯ СОЦИАЛДЕМОКРАТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ Е ДЯСНАТА ПАРТИЯ

пп КАКТО ВИЖДАШ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СИ ЗАТВАРЯМ ОЧИТЕ ЗА НИЩО СИ ... АКО СИ УМЕН КОЛКОТО ПРЕТЕНДИРАШ, НЕ БИ ОТПРАВЯЛ ТАКИВА НАМЕЦИ ... ПО-ГОРЕ ЕДНИ ТИРЕТА ВСЕ ОЩЕ ЧАКАТ ОТГОВОРИ ЗАДАДЕНИ ОТ ... СОНДЬОР гетьо.[/quote]
цитирай
39. blackpredator - Гетьо, малко офтопик
26.09.2021 17:07
ако си сондьор наистина,
би ли ми обяснил, за какво служи бентонита?
цитирай
40. getmans1 - . . . Бентонита влиза в състава на т. ...
26.09.2021 17:36
... Бентонита влиза в състава на т.н. глинест разтвор ...

blackpredator написа:
ако си сондьор наистина,
би ли ми обяснил, за какво служи бентонита?


... А, ЗА КАКВО СЛУЖИ ГЛИНЕСТИЯ РАЗТВОР ПИТАЙ бай си Кольо сондьра дето таковал вятъра с наплюнчен пръст ... Пък и ти парче геолог си ... се трябва да си чувал от професор Мандев ... ОСВЕН АКО НЕ СИ ЗЯПАЛ ПРЕЗ КЛЮЧАЛКАТА НА ФИЗКУЛТУРНИЯ САЛОН ДА ВИДИШ ПИСКОВА ПО ШОРТИ ...
цитирай
41. blackpredator - е,
26.09.2021 17:49
туй се едно да кажеш, че доматен сок влиза в състава на "блъди Мери"
защо е глинест, а не доматен разтвор
или и ти си сондьор од Силикон валей - Бусманци
и не ме пращай в шортия баджак на баба Дюла..
цитирай
42. getmans1 - туй се едно да кажеш, че доматен сок ...
26.09.2021 20:34
blackpredator написа:
туй се едно да кажеш, че доматен сок влиза в състава на "блъди Мери"
защо е глинест, а не доматен разтвор
или и ти си сондьор од Силикон валей - Бусманци
и не ме пращай в шортия баджак на баба Дюла..


... Ти ся ко, ще ме изпитваш ли ... закъснял си с цял половин век ... Щом съм ти казал, че влиза в СЪСТАВА на глинестия разтвор значи знам и повече ... отделно,че точно бентонита дава името „глинест„

Съвсем друг е въпроса и, че не ти дължа отговори и то подробни - и да, средното ми образование е ЕКСПЛОТАЦИОННО И ДЪЛБОКО СОНДИРАНЕ, което не значи как в момента сондират за вода или пък как го правят Марсоходите.
цитирай
43. starforlife - Венци, Венци, Венци, все бива ЛЪЖИ и ЛИЦЕМЕРИЕ, все бива... Ама твоето надминава дори малко от малко приемливите граници!
26.09.2021 20:37
Очаквай развръзката от "тъпото Гоче".
Дотогава да те попитам: Защо не взе участие при мен, м?
Постингът ТИ Е ПОСВЕТЕН!
Ха ха ха ха

ПС: Радо... Повярвай ми, че без помощта на любимият ИМ Гугъл... Руският - хааааа ха ха ха...
Мога да ти кажа какво ИСКА да му кажеш Пръцко, за да те "приеме" за знаещ.
Иска за му кажеш, че "служи" за изготвяне на пясък за изпускане. За котешки, животински тоалетни.
Познаваме си мат'ряла, Радо - защо си мислиш, че нещо сериозно мисли ПръцкоПльоки?

(ПС и за Пльоки: Спокойно бре, Плъцко, не съм забравил, че трябва да ТИ разясня откъде пък се роди това "Пльоки". Не съм си го изсмукал от пръстите - свързано е с... криптоварутите, за които ти нямаш абсолютно никаква РЕАЛНА представа.)
цитирай
44. getmans1 - . . . Ех това твое многословие. . . ...
26.09.2021 20:56
... Ех това твое многословие ... казах ти, че колкото повече се обясняваш толкова повече затъваш ...

vencivaleri1951 написа:
Гетьо, защо да се обаждам История на политическите учения е учебникът... и е захвърлен на село, а аз съм в София и тя.
Не съм се изразил правилно, кавички трябваше. Просто , като помагалата едно време за ПУГ, които не минаваха през , кой знае каква редакция.


... Гледам, извинил си се, че учебника „стар„ ... А, КАДЕ АВЕРЧЕ ОСТАНА „неИСКРЕНОТО ТИ ВЪЗМУЩЕНИЕ, ЧЕ ЕДНО ВРЕМЕ „ТОКОВА /неграмотно пособие/ НЕ БИ МИНАЛО„ -


vencivaleri1951 написа:
Това , което пишеш е вярно и , че не името прави партията и за това аз бях против преименуването .


... По принцип по цялата тема съм прав, примерите които дадох в моя постинг са достатъчни ...

... ПРАВ СЪМ, ЧЕ И В ТОВА ПО-ДОЛУ НЕистините са още повече;

„ vencivaleri1951 написа:
А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н„
цитирай
45. vencivaleri1951 - Не съм казал, че е стар
26.09.2021 21:23
Дадохме къщата под наем преди 4 години и ни помолиха да махнем книгите
голяма част от тях закарахме на село и ти сам си ме обвинамал зо лошо отношение към тях защото оставих в куфари и торби много от тях в мазето Учебриците са в къщата и винаги е имало, защото за училище жена ми винаги се е готвила през уйкендите и ваканцията Не погледнах кога е излязла, но доколкото си спомням изреждат ОСТАНАЛИТЕ комунистически страни Очевидно е че е от демократичното време
По принцип не си прав по темата, защото за теб е определящо публичното говорене, а не това на идеолозите-каквито и да са те Мазоли на пръстите хванах , да обяснявам но всуе
getmans1 написа:
... Ех това твое многословие ... казах ти, че колкото повече се обясняваш толкова повече затъваш ...

vencivaleri1951 написа:
Гетьо, защо да се обаждам История на политическите учения е учебникът... и е захвърлен на село, а аз съм в София и тя.
Не съм се изразил правилно, кавички трябваше. Просто , като помагалата едно време за ПУГ, които не минаваха през , кой знае каква редакция.


... Гледам, извинил си се, че учебника „стар„ ... А, КАДЕ АВЕРЧЕ ОСТАНА „неИСКРЕНОТО ТИ ВЪЗМУЩЕНИЕ, ЧЕ ЕДНО ВРЕМЕ „ТОКОВА /неграмотно пособие/ НЕ БИ МИНАЛО„ -


vencivaleri1951 написа:
Това , което пишеш е вярно и , че не името прави партията и за това аз бях против преименуването .


... По принцип по цялата тема съм прав, примерите които дадох в моя постинг са достатъчни ...

... ПРАВ СЪМ, ЧЕ И В ТОВА ПО-ДОЛУ НЕистините са още повече;

„ vencivaleri1951 написа:
А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н„

цитирай
46. getmans1 - . . . ПС: Радо. . . Повярвай ми, че без ...
26.09.2021 21:34
starforlife написа:
...

ПС: Радо... Повярвай ми, че без помощта на любимият ИМ Гугъл... Руският - хааааа ха ха ха...
Мога да ти кажа какво ИСКА да му кажеш Пръцко, за да те "приеме" за знаещ.
Иска за му кажеш, че "служи" за изготвяне на пясък за изпускане. За котешки, животински тоалетни.
Познаваме си мат'ряла, Радо - защо си мислиш, че нещо сериозно мисли ПръцкоПльоки?


... ЗНАМ БЕ, СТАР ... Казва, че учил геология при професор МАНДЕВ /мисля, че се казваше/ ама не ми се вярва да се е качвал на 53 метрова сондажна кула ... да не казвам, че има още едно съоръжение горе на върха високо 4 м. нарича се козел ... та да се е качвал на КОЗЕЛА съвсем не вярвам ... по вероятно с тоя хяряктер КОЗЕЛА НЕГО ДА Е КАЧВАЛ...

ТУК МОЖЕШ ДА ВИДИШ ДВАТА ВИДА КОИТО СЪМ ИЗУЧАВАЛ;

https://pixabay.com/bg/images/search/b%C3%B3brka/

НА НЯКОИ ХОРА ИМ ЗВУЧИ КАТО ПРОСТА РАБОТА ... АМА ХИЧ НЕ Е ЗА ПРОСТИ ХОРА
цитирай
47. vencivaleri1951 - Къде да взма участие, бях на тема футбол до преди малко
26.09.2021 21:43
Мач, след това черпих и подразнихме малкия внук. Впрочем видях президентския син в публиката с екипа на ЦСКА-не знаех че е преминал, бях го гледал в друг отбор. Ясно е вече на 100% за кого ще гласувам
starforlife написа:
Очаквай развръзката от "тъпото Гоче".
Пък и нито съм видял, че си писал, нито смятам да влизам когато ти скимне, триеш ме, а аз цитирам всички томове на "Капитала" и трудът ми отива всуе
Лъжа, що да не лъжа, днес ми е ден за лъжене "Левски"ФК излъгахме, та едно панагюрско Гоче няма да избъжеме. Чакай снимка на чичо ти Венци от сауната живот и здраве, а аз очаквам заснето джиро да постнеш
Дотогава да те попитам: Защо не взе участие при мен, м?
Постингът ТИ Е ПОСВЕТЕН!
Ха ха ха ха

ПС: Радо... Повярвай ми, че без помощта на любимият ИМ Гугъл... Руският - хааааа ха ха ха...
Мога да ти кажа какво ИСКА да му кажеш Пръцко, за да те "приеме" за знаещ.
Иска за му кажеш, че "служи" за изготвяне на пясък за изпускане. За котешки, животински тоалетни.
Познаваме си мат'ряла, Радо - защо си мислиш, че нещо сериозно мисли ПръцкоПльоки?

(ПС и за Пльоки: Спокойно бре, Плъцко, не съм забравил, че трябва да ТИ разясня откъде пък се роди това "Пльоки". Не съм си го изсмукал от пръстите - свързано е с... криптоварутите, за които ти нямаш абсолютно никаква РЕАЛНА представа.)

цитирай
48. getmans1 - . . . По принцип не си прав по темата, ...
26.09.2021 22:29
vencivaleri1951 написа:
...
По принцип не си прав по темата, защото за теб е определящо публичното говорене, а не това на идеолозите-каквито и да са те Мазоли на пръстите хванах , да обяснявам но всуе


... И ПОРАДИ КАКВА ПРИЧИНА ТРЯБВА ДА СЕ „ДУЯ„ С ТЕРМИНИ ИЗЛИШНИ, С ЦИТИРАНИЯ НА АВТОРИ...
Не знам какво е заниманието ИЛИ ОБРАЗОВАНИЕТО на РАМОНЕ но явно е с разбирания по филисофията ... и за мен е по-важното, че не спори с мен а го прави с теб и не мен а теб убеждава ... като казва, че не си прав то значи едно ... хич не е впечатлен от от твоите цитати ... ти просто се объркваш в термини и цитиране на авторитети ... може да впечатлиш някого но не и мен.

СЪВСЕМ ОТДЕЛНО Е ЧЕ НОН-СТОП НЕЩО ПОСЛЪГВАШ;

„ vencivaleri1951 написа:
А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н„
цитирай
49. starforlife - Хайде наразбъркано да взема и аз отново отношение:
26.09.2021 22:58
getmans1 написа:
1. И ПОРАДИ КАКВА ПРИЧИНА ТРЯБВА ДА СЕ „ДУЯ„ С ТЕРМИНИ ИЗЛИШНИ, С ЦИТИРАНИЯ НА АВТОРИ...
2. Не знам какво е заниманието ИЛИ ОБРАЗОВАНИЕТО на РАМОНЕ но явно е с разбирания по филисофията ... и за мен е по-важното, че не спори с мен а го прави с теб и не мен а теб убеждава ... като казва, че не си прав то значи едно ... хич не е впечатлен от от твоите цитати ... ти просто се объркваш в термини и цитиране на авторитети ... може да впечатлиш някого но не и мен.
3. СЪВСЕМ ОТДЕЛНО Е ЧЕ НОН-СТОП НЕЩО ПОСЛЪГВАШ;

По 1:
Именно. Защо трябва да се дуем с термини и подобни при ЧИСТОЧОВЕШКИ разговор?
Когато аз водя такъв ТУК... С блогъри, а не специалисти в дадената област, която касае разговоря ни и спрямо която област имам по-задълбочени познания... А и не само тук, а и в Реала...
Аз се опитвам да минимизирам специфичните термини и прочее и да ги представя... Там, където се опира до тях... На разбираем за неспециалист човек, събеседник език.
ПОКАЖЕТЕ МИ ЕДНО МОЕ ОБЯСНЕНИЕ НА НЕЩО ТЕХНИЧЕСКО КАТО ПОМОЩ ПЕРСОНАЛНО ИЛИ ВСЕОБЩО ТУК... КАТО РЕШЕНИЕ НА НЯКАКЪВ ПЕРСОНАЛЕН ИЛИ ВСЕОБЩ ПРОБЛЕМ ТУК... КАТО РАЗЯСНЕНИЕ ЗА НЕЩО В ОБЛАСТТА НА IT, ПЪК БИЛО И КАСАЕЩО НЕЩО САМО ТУК...
ПРИ КОЕТО МОЕ ОБЯСНЕНИЕ ДА СЪМ ИЗПОЛЗВАЛ СТИЛ И ЕЗИК, КОЙТО ДА НЕ Е МАКСИМАЛНО РАЗБИРАЕМ ЗА ВСЕКИ, НЕЗАВИСИМО ОТ ОБРАЗОВАНИЕ, ОБЩА КУЛТУРА ПРИ ТЕХНОЛОГИИТЕ (в случая, който по-конкретно визирам), ВЪЗПРИЯТИЯТА МУ?
Тоест: Точно в такива случаи се дуе комплексарят.
А и не само в такива, а например когато "общува" тук като Пръцко, който изрично си изважда разни... термини да го нарека най-общо казано, и ги използва в идиотските си сленгове, за да "блесне" (кавичките са повече от разбираеми - касаят това, че за трезвомислещия човек се получава точно обратното) пред околните.
Според него да блесне.

По 2:
Няма значение какъв е по образование и/или интереси Рамоне.
Въпросът е, че е ИНТЕЛИГЕНТНА личност!
Природно интелигентна.
И особено радващо е, че е крайно уравновесена!
(Личност иде реч.)
Именно затова КОМПЛЕКСАРИ като кореша (хореша или както е там да го ебЪ в глупак-комплексаря) на Венци... Иде реч за икокото... Не харесват Рамоне и постоянно съм виждал как се опитват да го подиграят, принизят, унизят.

Панчо или както си там, комплексирано човече с човечетата...
На икокото говоря - някой да не се обърка.
Рамоне може да е... рокер примерно. По нишката на което си го подигравал...
Може да е разносвач на пици в Гърция примерно... Както по нишката на което отново си го подигравал...
С по-горното не казвам, че е - казвам какво съм виждал да кретенееш, дундьо пухкав.
Но Рамоне е не само милион пъти по-мъж от теб (на база на видяното ТУК), а и трильон пъти по-интелигентен.
Дори тук, Венци... За да кажа 2-3 думи и точно по темата на постинга ти...
(То пък да ти имам и темите, особено когато поднасяш поредните лъжи, израз на комплеските ти.)
Ще (раз)кажа следното:
Имаше такъв случай в... блоговата ми практика - хаааааа ха ха ха:
Беше накъде през 2013-та година...
Четяхме с една доста умна (дори и само на базата на образованиЯтА си) блогърка нещо, написано от икокото...
Нещо именно КОМПЛЕКСАРСКО!
И аз й казам, че хей сега ще го направя да си говори сам.
Беше време, когато не се държех така СПРЯМО ВАС и езикът ми беше не само нормален, а такъв, че провокираше доста и все интелигентни личности да общуват с мен.
Нивото на общуването ни беше различно. Отиваше на кварталите ни - ха ха ха.
И въпросната ми казва: "Остави. Махни го. Все пак се е "готвил" за тази "роля"."
По смисъл това бяха думите на тази, която ме спря да "срина" оня с дупето за глигано-лов - хаааа ха ха ха, баси и смешката - с показване на небивалиците, дуенето без покритие - не си спомням вече за какво се касаеше, може да е било нещо като това корешът ти да снима нещо в магазина, но да комплексее, че е вкъщи, примерно.
Но спокойно, Венци, надявам се вече да ти е станало ясно, че при мен не стои приоритетът да докажа нещо - правотата си - на момента.
Тепърва сам ще се направиш за смях И за персонажите!
Обещавам ти.

По 3:
Точно това ПОСТОЯННО лъгане и измислици при Венци, е това, което мен лично никога не може да ме накара поне малко да го уважавам.
Естествено той би могъл да се опита да каже същото от негова страна точно за мен... Разликата обаче е, че той НЕ МОЖЕ да покаже мои лъжи така, че те да са доказани еднозначно в очите на другиго, освен неговите и тези на предубедените му приятелчета: Пръцко, Икокото и прочее.


vencivaleri1951 написа:
1. Къде да взма участие, бях на тема футбол до преди малко
2. Мач, след това черпих и подразнихме малкия внук. Впрочем видях президентския син в публиката с екипа на ЦСКА-не знаех че е преминал, бях го гледал в друг отбор. Ясно е вече на 100% за кого ще гласувам

По 1:
При мен бре, при мен.
Вече си ме посетил, но не си взел отношение.
Защо?
Ти си най-зрящият тук!
Естествено, че не ми е притрябвало участието ти, Венци, спокойно.
Ебавах/м се с теб.

По 2:
А нас това какво ни ЕБЕ?
Значи:
Ако аз разкажа нещо от битието си - е или надуване, или лъжа, или каквото и да е там ИЗНАСЯЩО ВИ НА НеКОИ - битовизъм примерно, с който съм се опитвал (всичко изброявано сте ми го приписвали) да прикрия "факта", че вися с вперен поглед в екрана, а не съм ходил на разходка, по магазините, на поход или каквото и да е.
Схващаш ли?
Говоря за това, че само на вас ви е разрешено да имате живот извън блога - неприятните ви според вас нямат такъв.
Само за вас е нормално да имате автомобил примерно. Неприятните ви си измислят.
Само за вас е нормално да сте ходили по командировки извън България примерно. Неприятните ви си измислят.
И прочее, и прочее, и прочее.
Е да де, Венци, но ако попиташ жена ти, като психолог, тя няма да ти каже, че е комплексар този, който не говори въобще за невъзможност на такива нормални неща... А ще ти каже, че е ненормално и комплексарско да се опитваш да убедиш когото и да е, че "Гоче" няма еди какъв си автомобил и дори да замесваш свои близки в това. Визирам опитът ти да поискаш инфо от масивите на КАТ от... зет ти или който там.
Ще ти каже, че е ненормално и комплексарско да се опитваш да убедиш когото и да е, че "Гоче" не е бил в командировка в Италия примерно, понеже както стана на въпрос по-горе - не му са ясни напълно термините по отношение на командировъчни и прочее, на базата на които му непрофесионално дефинирани изрази никой нормален човек не си гради основата на оспорването на подобно нещо, а го прави именно комплексарят.
Няма смисъл да продължавам, Венци - примери стотици.
Но ти НЯМАШ СРАМАТА да изпитваш чувство за вина и затова говоря на вятъра.



vencivaleri1951 написа:
1. Не съм казал, че е стар
2. Дадохме къщата под наем преди 4 години и ни помолиха да махнем книгите
голяма част от тях закарахме на село и ти сам си ме обвинамал зо лошо отношение към тях защото оставих в куфари и торби много от тях в мазето
3. Учебриците са в къщата и винаги е имало, защото за училище жена ми винаги се е готвила през уйкендите и ваканцията
3. Не погледнах кога е излязла, но доколкото си спомням изреждат ОСТАНАЛИТЕ комунистически страни Очевидно е че е от демократичното време
4 По принцип не си прав по темата, защото за теб е определящо публичното говорене, а не това на идеолозите-каквито и да са те Мазоли на пръстите хванах , да обяснявам но всуе

Репликите ми ПРЕДСТОЯТ.
цитирай
50. ramone - :)))
27.09.2021 11:40
...a, то се оказало, че целата тая крамола си имала предистория, а аз, както обикновено не съм разбрал :))
Иначе, икономиста верно не се търпеше по едно време. Потвърждавам. Даже май веднъж (преди да станеме приятели) му бех рекъл, че е парвеню :)))
Иначе, аз пак не разбрах за какво го кълвете Венци по тая тема - написал беше човека, че е цитирал някакъв учебник за сестри и вифаджии, демек лека кавалерия (което схванах като майтап) - не виждам що се горещите толкова.
Относно социалната държава и социалистическата държава - абе, момчета - след Айнщайн всичко е относително!
С известна ловкост, нема проблем да се извади от девет дерета вода и да се окаже, че са синоними. Само кажете и ше изпиша цела отделна тема. В края на краищата, идеята тука е да ляляме. Никаква друга файда нема затова е по-добре да се прави културно (доколкото може) и с мярка.
Аз не разбирам, какво очаквате от Венци? Да се отрече от комунизма ли? Ми нема да го направи, разбира се, ако ще и Аристотел да му докарате тука да го убеждава.
Аз съм ОК с тая работа... не виждам проблем.
Какво сте се засъмнявали тука кой къде бил и колко коли имал, като да е некакъв свръх лукс всичко това днес!
Абе хора, аз само за последните две години съм бил по един път в Австрия, в Италия и в Холандия за по една седмица. Отделно два пъти из гръцките острови за по две. През последната година съм сменил шест мотора (сега имам само два).
Иначе, все още съм прост разносвач на пици - в момента, я имам я не 50 евро в джоба и още стотина на сметка.
Айде и аз почнах с фукнята :)))



цитирай
51. getmans1 - ДО - 50. ramone - :))) 11:40
27.09.2021 12:49
Да, „има си крушка опашка„ чепкаме тая тема от няколко дни но думите ни различни, като нас самите и причината в тона, менторски. Накрая учебника не е учебник а „даскалско„ помагало излизащо периодично и най-важното няма връзка с физкултурници и мед. сестри, или ... сондьори и програмисти да речем а за всички не профилирани като разни философски професии, че и те вече на щат.
Учил човека преди 50 години политикономия и сега тук в блога субординация ще прави, ама моля ти се, ние тук не сме мацки за сваляне, че да ни смайва и сваля с „умни„ цитати както го правил на времето.

То ний, „сондьорите„ /то верно, че това е професията ми от ср.образование/, ако претендираме, че знаем нещо по въпроса се дължи на нашата любознателност и личен интерес към материята а не, на зубренето за тройка.

Те, това е, в основата на целият баласт извън темата, детинско е да се лансират, „ниво и квартали„ и други семейни заслуги.


цитирай
52. vencivaleri1951 - Рамоне, наистина са синоними Социум общество и двете в превод са държава на обществото
27.09.2021 20:51
Тук спорът между корифеите на различните леви течения е до каква степен да е солидарността и достъпа до обществените фондове от една страна, от друга въпросът за собствеността.
За мен наистина марксистката идеология/комунистическата/ и Ботевото верую са най-привлекателни, но практиката е с много слабости и това е меко казано.
Маркс обаче е казал, че " Битието определя съзнанието" /а аз му вярвам/ и не мисля, че много хора , които се бият в гърдите като комунисти ще се навият на тази "врътка" да се върне комунистическата държава, както я знаем. То значи отново експроприация, жилищно преразпределение ,
дереституиране на земеделска и промишлена собственост...Аз също не съм сигурен за себе си-на думи е едно, на практика друго, а всико е суета и илюзия-на онзи свят джобове и банкови карти няма.
Ти живееш като мъдрец , ако е вярно това което пишеш. Липсата на собственост е ограмна свобода , докато си в кондиция.
Някой работещ зад граница ме беше попитал според мен в какво да инвестира. Предложих му да си направи инвестиционен портфейл-злато, валута/франкове в този момент/ паричка в страната в която се намира/ и книги, но само през брокер
И човекът ми каза-венци, ти за какво говориш, аз чистя тук...Стана ми адски кофти. Аз наистина исках да помогна. Тогава разбрах , че каквото и да говоря , ментално вече съм се разминал и с Ботев , и с Маркс
Гетьо е с тях, но не го знае


ramone написа:
...a, то се оказало, че целата тая крамола си имала предистория, а аз, както обикновено не съм разбрал :))
Иначе, икономиста верно не се търпеше по едно време. Потвърждавам. Даже май веднъж (преди да станеме приятели) му бех рекъл, че е парвеню :)))
Иначе, аз пак не разбрах за какво го кълвете Венци по тая тема - написал беше човека, че е цитирал някакъв учебник за сестри и вифаджии, демек лека кавалерия (което схванах като майтап) - не виждам що се горещите толкова.
Относно социалната държава и социалистическата държава - абе, момчета - след Айнщайн всичко е относително!
С известна ловкост, нема проблем да се извади от девет дерета вода и да се окаже, че са синоними. Само кажете и ше изпиша цела отделна тема. В края на краищата, идеята тука е да ляляме. Никаква друга файда нема затова е по-добре да се прави културно (доколкото може) и с мярка.
Аз не разбирам, какво очаквате от Венци? Да се отрече от комунизма ли? Ми нема да го направи, разбира се, ако ще и Аристотел да му докарате тука да го убеждава.
Аз съм ОК с тая работа... не виждам проблем.
Какво сте се засъмнявали тука кой къде бил и колко коли имал, като да е некакъв свръх лукс всичко това днес!
Абе хора, аз само за последните две години съм бил по един път в Австрия, в Италия и в Холандия за по една седмица. Отделно два пъти из гръцките острови за по две. През последната година съм сменил шест мотора (сега имам само два).
Иначе, все още съм прост разносвач на пици - в момента, я имам я не 50 евро в джоба и още стотина на сметка.
Айде и аз почнах с фукнята :)))




цитирай
53. getmans1 - аз почувствах, че има за какво да се ...
27.09.2021 22:11
аз почувствах, че има за какво да се обясня, ноо ти реши пролема кардинално ... ГЕТЬО НЕ ЗНАЕ ... че не е държал изпит в Ленинграда, да го е........... и затова недопуща в битието си някой да му „мъти„ глават
цитирай
54. planinitenabulgaria - Вие така сериознохсте се сезирала върху Венци защото той е природно много
08.10.2021 17:00
notfun написа:


и сегаа, очакваме..баЕ венцо..

09:17

да ми цитира..щедро..и Росското Уики..)
колко медали, и кВи дипломи ,имала Боковица,
и, колко умна, културна,успяла..ЖЕНА ,от Сой, е!!

пиша ,комай 13 пост по Темата- Комунизъм..
и, досега, не съм чула, едно кратко и..така..човешко признание..
що така , моят Опонент, върло е избрал Сектата Комунизъм!
многоо ме заинтригува, зашото..той, обикновено, е многоо сладкодумен
и лежерно, повествователен...колега)



много шедро надарен, а Вие - както обикновено със свръхвисока доза естроген в кръвта, произведен /вече!!!/ от надбъбречните Ви жлезички...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060796
Постинги: 1353
Коментари: 19561
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031